Over Mij



Hallo welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie kunnen halen uit mijn kaarten en projecten.
Ik ben Irma , 52 jaar en getrouwd met Rob. Samen hebben wij 2 kinderen , een dochter van 27 die inmiddels het nest heeft verlaten en samen woont met onze schoonzoon , en een zoon van 24 jaar.
Ik maak al heel wat jaren kaarten, En sinds een aantal jaar DT lid bij Marianne Design. Als je op de foto,s klikt worden ze groter weergegeven.
heel veel plezier met het bekijken van mijn blog, en als er vragen zijn stel ze gerust.
xxx Irma

vrijdag 10 februari 2017

Zomaar

Alle opdrachten zijn de deur uit. Dus even tijd om met de nieuwe materialen van Marianne design te spelen.  Buiten is het koud en guur, dus ik haal de lente maar naar binnen.



voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van deze mallen.


LR0454 Anja's Butterfly
  LR0451 Tiny's Rose
  
LR0450 Lots of love
  
CR1307 Tiny's forget me not
CR1308 Lily of the valley


MB0164 Mattie's mooiste

Strikje, papieren bloem en besjes zijn uit eigen voorraad.

Fijne dag verder.

5 opmerkingen:

Crealientje zei

Mooie kaart Irma.
Zacht van kleur.
Bloemen hoekje is erg leuk.
Ja, het is erg koud met de oosten wind!
Hoe heerlijk is het dan met de voorjaarsbolletjes in huis en lekker freubelen!
Hel fijn weekend en groetes Crealientje.

Nancy Soetaert zei

heel mooi in deze zachte kleurtjes! mooi effect hoe je de cirkelmal ingelegd hebt in de grotere cirkel!
fijn weekend
nancy

Ela zei

Voorjaar! Mooi in dit zachte kleurtjes en die nieuwe mal is toch prachtig. Staathoog op mijn lijstje... Groetjes Ela

Joke zei

Erg mooi kaartje Irma met die mooie nieuwe materialen en plaatjes van MD.
groetjes Joke

Rosina zei

Prachtig dit kaartje Irma...heeft ect al een lenteachtige utstraling...Zoooo mooi!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina